گاو صندوق

گاوصندوق کاوه

گاو صندوق

گاوصندوق کاوه

  • ۰
  • ۱

 

در این مقاله میخواهیم درباره  کفسابی و سنگسابی مطلبی را ارائه دهیم 
بیشتر ساختمان های قدیمی باز گذشت از عمر ساختمان  باعث می شود تا اون ظاهر ساختمان نوساز که  یه زمانی بود را از دست بدهد و شکل ظاهر نامناسب ایجاد کند  و باعث ایجاد بالا و فرو رفتگی در کف ساختمان که بر اثر رفت و آمد زیاد ایجاد می شود و باعث جمع شدن آلودگی و کثیفی  و رسوباتی که در زمان نظافت  به جای بزاریم همین دلیل باعث از بین رفتن سنگ می شود که  باید عمل ساب زنی سنگ رو انجام بدهیم  . امروزه  روش های زیادی برای بازسازی این  ساختمان های قدیمی بکار می رود از جمله این روش ها میتوان  کفسابی را برای ساییدن  سطوح ناهموار  و کدر شده می توان استفاده کرد.
و شرکت های هستن که  این خدمات را ارائه میدن و با استفاده از کادر مجرب و حرفه ای می توانند بر زیبایی منزل و ساختمان تان تاثیر زیادی بدهند.

انجام این خدمات ( کفسابی و سنگسابی ) چه مزیت دارد
می توان گفت سنگها  یکی از زیبا ترین و مناسب ترین پوشش در همه است که  استفاده  زیادی میشود که مقاومت زیادی در برابر ضربه ها و دوام  رنگی و طبیعی زیادی دارد .یکی 
از مزایای سنگسابی که می شود به آن اشاره کرد فرو رفتگی ها و بلندی های سطوح و  ترک های و بندهای خالی شده بین سنگ هست که به خاطر رفت و آمد زیاد ایجاد شده میتوان  با دستگاه سنگسابی  این ناهمواری ها رو صاف کرد .
 
مراحل  انجام کفسابی  و سنگسابی 

در مراحل انجام کفسابی بستگی به  شرایط و نوع سنگ دارد که  کارشناس  و مجری اجرای کف سابی قبل از هر چیزی  این نوع و شرایط را بررسی می کند. و بعد انجام کفسابی به چند مرحله تقسیم می شود در قسمت  اول  باید برای رفع پستی و ناهمواری  هارو یک دست کنیم در قسمت  ساب زنی از لقمه  30 یا 46  که زبری زیادی دارد استفاده می شود 

در قسمت دوم  باید از لقمه  60یا 80 برای کم کردن  زبری سابزنی  و انجام یک دستی بیشتر سطح سنگ استفاده می
شود.
در قسمت  سوم  برای هم سطح کردن  و برداشتن  بتونه و رزین اضافی از لقمه  120 برای ساب زنی استفاده می شود 
و در آخر استفاده از  لقمه 200 برای اماده کردن  سنگ برای پرداخت نهایی 
برای اینکه  بتوانیم  سنگی صاف و کاملا صیقلی و براق  با کیفیت ایجاد کنیم  باید از لقمه لاکی برای ازبین بردن ترک های و خط های باقی مانده  بکار ببریم .
در قسمت  بعدی از کفسابی از لقمه  600 استفاده  می شود که این  لقمه  نسبت به  شماره های قبلی نرم تر و سایش کمتری ایجاد میشود 
 
کفسابی به شکل نانو 

این روزها ، هنگامی که مردم در سراسر جهان از مشکلات ویروسی زیادی رنج می برند ، شرایطی که می تواند برای ریشه کن کردن عفونت و جلوگیری از شیوع آن مورد استفاده قرار گیرد ، ارزش زیادی دارد. استفاده از شوینده های معمولی ، علیرغم فواید فراوان ، نمی تواند این مشکلات را تا حد لازم حل کند. در همان زمان ، بقایای این مواد شوینده وارد چرخه زیست محیطی شده و به آن آسیب می رسانند.

تمیز کردن کامل نیاز به استفاده از آخرین فن آوری دارد.

سنگ نانوسوب یک عنصر جدید و بسیار محبوب در عملیات کف سازی است. در این روش با استفاده از ماده ای فوق اشباع و مواد شوینده قوی ، آلودگی ها ، باکتری ها ، میکروب ها و ذرات گرد و غبار از دیواره ها و کف ساختمان خارج می شوند. علاوه بر این ، فرمول تهیه این ماده کاملاً سازگار با محیط زیست است و شامل آن نمی شود و آن را آلوده نمی کند.

این کار در طی مراحل کف سازی انجام می شود و منجر به تمیزکاری کامل ساختمان از آلاینده های محیطی و عوامل بیماری زا می شود. این امر علاوه بر زیبایی ظاهری و نقش مفید نانو ساپ در از بین بردن میکروب ها و باکتری های محیطی ، از عناصر سازنده در برابر پوسیدگی و خوردگی نیز محافظت می کند.
 

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • mehrad.ads21 mehrad

نظرات (۱)

مطلب خیلی خوبی بود به سایت ما هم سر بزنید ارزان باما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی