گاو صندوق

گاوصندوق کاوه

گاو صندوق

گاوصندوق کاوه

  • ۰
  • ۰

روش های نظافت مبلمان

 

 

دوره از زمان مبلمان استفاده زیادی دارد و برای راحتی و زیبایی خانه استفاده می شود و تقریبا از گذشته تنوع  وطراحی مبلمان زیاد شده است به شکلی که تعداد و مدل های مختلف آن رادر بازاردیده می شود .ولی در زمان قدیم مبلمان در منزل بسیار از نظر طرح تنوع کم بود و اصولا جنبه زیبایی و دکوراسیون  در منزل را داشت . امروزه در دنیای امروز مبل به یک وسیله اساسی و پرکارد خانه ها مبدل  شده است. مبلمان مثل هر چیزی که در منزل هست  در ظول روز با گذشت زمان و استفاده زیاد کثیف می شود که  یکی از دغدغه های خانم ها در این شرایط  شستشوی آن محسوب می شود .مبلشوی بدون رعایت اصول و استفاده نادرست از مواد های نامرغوب  می تواند آسیب های زیادی  به مبلماتان وارد کند. پس باید در زمان نظافت مبل  به چند اصول روش باید دقت شود. ما دراین مقاله شستشوی مبل در منزل  را بطور مختصر توضیح می دهیم و همچنین شما را با مواد بکار رونده در شستن مبل  آشنا می شوید .

 

نظافت مبل با جوش شیرین 

 

برای  شستن مبلمان راه های زیادی هست یکی از این روشها تمیز کردن مبلمان با جوش شیرین برای تمیز کردن مبل ابتدا باید خرد ریزهای که رو مبل هست رو با  جاروبرقی روی سطح  پارچه  مبل کشیده تا ازهر چیزی کثیف گردوخاک روی مبل پاک شود که برای مبل های از  جنس مخمل و پارچه ای باید حتما جاروبرقی زده شود. بعد از این  قسمت بالا به اندازه  یک پیمانه  از جوش شیرین را با دست به روی مبلمان زده و پخش کنید تا به تمام سطوح آن  برسد. بعداز گذشت  دو ساعت مبلمان را با جاروبرقی کشیده  و جوش شیرین را از روی سطح مبلمان پاک می کنیم به جز از استفاده از جوش شیرین راه های دیگری هم می توان برای تمیز کردن مبلمان بکار برد.

 

استفاده از مواد شوینده مبلشویی

 

یک  روش دیگر و پر استفاده این است از مواد شوینده مبل استفاده کنیم . دقت کنید که  مواد شوینده که  استفاده می کنید از فروشگاه و برند معتبر خرید داری کنید و استفاده کنید چون که مواد داخل این مواد شوینده  با از ترکیب های استاندار استفاده شده باشد تا در زمان مصرف باعث رنگ روی از روسطح مبلمان نشود پس از تهیه  مواد شوینده همان طور که در قسمت بالا که گفته شد اول باید روسطح مبل را جاروبرقی کشیده و از گرد و خاک پاک شود و بعد از این مراحل با استفاده  از یک تشک تمیز  مقداری آب ولرم  و ریختن مواد شوینده به  مقداری که در داخل دستور عمل مواد شوینده  قید شده  و پس از آن  باید آب و مواد شوینده را باهم  ترکیب کنیم  تا  به اندازه کافی کف ایجاد شود.

در این مرحله  باید با یک  دستمال سفید تمیز که  تقریبا  مرطوب شده  است از کف مواد شوینده که  از قبل درست کردیم  به آرامی بر روی سطح  پارچه مبل کشید و بعد از انجام  بروی تمام سطح  رو مبلمان  باید پنچره ها رو کنیم  تا هوا در داخل محیط منزل جریان داشته  باشد تا  سطح  مرطوب مبلمان  خشک شود .

 

استفاده از شرکت های خدماتی مبلشویی

 

اگر از آن  دست کسانی هستید که  بابت  مشغله کاری زیاد فرصت  این روش های که  گفته  شد را ندارید می توانید از این شرکت های خدماتی کمک بگیرید این  شرکت ها با بهترین روش ها و با مجهز به بهترین وسایل  می تواند در نظافت و شستن مبل هایتان کمک کنند.

 

 

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • mehrad.ads21 mehrad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی